Elyfnagme doktorum hastanedeyken ilaçların verileceği kağıdı yazıp acile yönlendiriyordu o yoksa da hastanede hep nöbetçi kadın doğumcu oluyor onlar da aynı şeyi yapıyordu orda takipli hasta olduğumu öğrenmişlerdi artık🙄 ama acilin kendi doktoru vermiyor genelde sadece serum veriyor içine bir şey katmadan onun da faydası olmuyor