Alp24677 Kızlar 28+2 haftalığım ayaklarım ödem oluyor, çok şiştiği için her gün düzenli olarak yürüyüş yapıyorum faydası oluyor baya şişlik iniyor, ama hamilelikte iki saat yürümenin herhangi bir sakıncası varmıdır merak ediyorum bi fikri olan var mı
Biroglanannesiii Alp24677 Çok fazla ayakta kalmak ta doğru değil uzanıp ayaklarını yüksekte tutman da gerekli ödemi bu şekilde de kontrol altında tutabilirsin
minik_koala_ve_annesi Alp24677 benim bu ara 15 gundur misafirim var ki resmen sabah cikip aksam geldik gibi bisey oldu cok sukur bir sorunumuz yok canim😇
Zehraergul Sakıncası yoktur tabii ki kendinizi fazla zorlamadıkça :) zaten vücudunuz zorlandığı zaman size sinyal gönderir durmanız için her ne yapıyorsanız. Vücudunuzu dinleyin ve tabiki yine de doktorunuzun fikrini de alın her aklınıza takılan konuda.
minik_koala_ve_annesi Alp24677 olmaz canim yuruyus iyi gelir hem kilo acisindan hem dogum acisindan ben kendimi ne kadar cok hantalastirirsam o kadar kotu oluyorum mesela hareket cok iyi geliyor
Alp24677 minik_koala_ve_annesi Evet normal doğumu olumlu etkiliyormuş, ruh halinede iyi geliyor yürüyüş