Elf-5 sabahları uyandığımda vajina üst yerler yan yerler her yer kemıgı agrıyor sankı kemiği bır yere vurursunda morarır ya öyle acı neden ? Dıger bacak kramp yok popo yanı sağ taraf ağırlarını saymıyorum bıle ama bu vajına olayını HIc duymamıştım
Mavidunyamm Elf-5 Evet o ağrı bende de var ilk ayağa kalktığımda ağrıyor vajina etrafı kemikleri falan. 36+0 ım bende
aslansmommm Elf-5 34+4 benimde aynı tarif ettiğiniz şeyi yaşıyorum çatı kemiklerimiz doguma hazırlanıyor bence bebek de büyüyüp kilo aldıkça ağrılar çoğalıyor
2koftemom Elf-5 cnm benımde ağrıhor gecr tuvalate kalkarken bile ağrıyor sağdan soladönünce bile sanki dayak yemişim bide bebek hareketini alt karnımdacok hisetmeye basladım acaba kafa üstü mü.döndüde baskı yapıyor senınde hareketler aşağıdan hisediyonmu?
Elf-5 Ezgiiss yok onlarda var sağ sol bırde ıkısı aynı sekılde yaşıyorum uyku ne zamandır yok bana🥲 bir de üstüne bu bahsettıgım yerler de acımaya başladı da
Elf-5 Mavidunyamm ha normal yani çok sevındım bu duruma o halde 🫶🥴 ya bızler neler cekıp dünyaya cocuk getırıyoruz gerçekten tüm annelere daha daha bır saygı duyar oldum . Hıc kolay degıl 🫶🥲 teşekkür ederim 🙏
bdemircioglu aslansmommm ben de 36+2 oldum. 2-3 haftadır aynı durumdayım. Bebek ağırlaştığı için baskı yapıyormuş, normalmiş. Benim sabahları daha çok oluyor. Sağdan sola dönerken iyice ağrıyor
Elf-5 2koftemom evet evet asagıda hatta saga yatıyorum mesela gece bebek taaa çat kısımda karnımın altında kalacak sekılde hareket hıssedıyorum tamam mı dıyorum ay üstüne öı baskı yaptım gıcır gıcır resmen kemıklerını hıssedıyorum. Hemen bıraz daha düzeliyorum bu sefer bacaklarım popo yan kısım hep uyuşuyor . Berbat sekılde uyumaya çalışıyorum herkes gbi 🥴🥴
2koftemom Elf-5 haha aynen cnm bnımde en çok sağ tarafa girip vuruyor sola dönüyorum bnde 😅 aynı seyleri yasıyoruz desene yarın gidiyim kontrole belki dönmüştür.
Dilan_bulut Elf-5 37+2 haftalığız aynı ağrı bende de var hatta gece kendimi çevirirken bile ağırıyor yani normal diyorlar gebelikte olabiliyor
Whitewomen Elf-5 Canım şuan çatın açılıyor ve bebek kanala girdiği için canın yanıyor ilk bebegimdede yaşadım şimdide yaşıyorum gece yatakta bile zor dönüyorum düşün pijamami giyerken bacağımı kaldiramıyorum o derece canım acıyor
durumoms2 Elf-5 aynı şekilde benimde ağrılarım oluyor. Vücudun doğuma hazırlandığını düşünüyorum. Bizde 34 +5 iz