Ben de detaylıya gırdım bebegın sırtı dönük oldugu ıcın bazı şeylere bakıldı sonra yürümem ıstendı yürüyüşten sonra bebek baya hareketlendı her şey normal dedı doktorum ama kalpte bır seye daha bakmak ıstedıgını ama bebek çok hareketlendıgı ıcn net goremedıgını sorun olmadığını ama haftaya tekrar görmek ıstedıgını soyledı yıne de korktum parlaklık vs hıcbır şey demedı ama neden haftaya bakmak ıstedı anlamadım