2koftemom Eda_- diş ağrısı vaajinamada sanki biri beyzbol sopasıyla vurmuş hareket ettikçe öyleağrıyor😅 sen ne yasıyon
Ebruka02 Eda_- 34+1 , ara ara giren hafif regl sancıları ve nefes darlığı dışında şu an her şey stabil 👀
aslansmommm Eda_- 34+4 arada çok hafif regl ağrısı çokça çatı ve kuyruk sokumu ağrısı onun dışında şu an bişey yok 😊
aryadamla Ben 34+4 oldum bugün. Bu hafta sırt ağrım çok oluyor gece yatmak biraz zorlaştı ve aniden midem ağzıma geliyor 😂 iştahım da baya arttı