kızlar demin şiddetli bir kasık ağrısı yaşadım sanki adet sancısı gibiydi 9.45 de ağrım geçti şimdi kendimi takip ediyorum. Kanama veya su gelmesi gibi bişey yok. 37. haftamız doldu bugün. Erken doğum riski olabilirmi böyle bir durum yaşayan varmı sizdede , kanama veya suyum gelmezsede hastaneye gitmelimiyim bi destek olursanız çok sevinirim