anne96 bırkac eczaneye sordum yoktu. ınternetten de almak ıstemıyorum e bebekte fılan da yok sız nerelerden aldınız ? ınternete guvenmıyorum replıka gonderebılırler sararmıs gonderılenler olmus ıcım rahat etmez dedım
prematureannesi_ E bebekte var mağazasında var . Zaten herşeyi sıralamışsın oradan almıyım buradan almıyım. Başka nerede satılıyor ki manavdan alınmayacağına göre.
anne96 prematureannesi_ ıkı tane e bebege sordum burada satılmıyor dedıler. eczanede de yoktu . bazı eczane sıtelerı oluyor guvenlı oralardan alan var mı acaba. manavda da olabılır bugun sorayım bakalım
Bortubocek anne96 icine sut birikiyor kolumu bile oynattigimda o sut atletime dökülüyordu..rahat olmadi maalesef