fulybeyaz Selam kızlar. Çalışan ve sgk’lı anneler doğum parası olarak ne kadar alıyor, internette 12 bin TL falan yazıyor. Alan varsa bilgi verebilir mi?
Lizbonn fulybeyaz suan 12 bine yakın ama ocakta 15 olaçur tahminimce her sene artıyor bide sigortanızın ne kadardan yattıgı önemli yani maaşınız asgari ise 12 bin yüksek ise daha fazla yatıyor
Cherry95 fulybeyaz maaşına göre değişir. Topluda alabilirsin aylıkda. Çalıştığın yer ay bazında raporunu onaylarsa aylık bölümle, raporun total bitti ay sonra onaylarsa toplu alırsın.
123456987 Lizbonn bu doğum parası herkese mi yatıyor acaba yani çalışan tüm annelere mi memur vs olan
Lizbonn 123456987 memurlara yatmıyor diye biliyorum. Evet calısan annelere özel sektördekiler fakat. Bir öğretmen arkadaşımda alamamıştı diye hatırlıyorum ama emin değilim sgkyı arayıp öğrenin bir isterseniz
Momofmilos Doğum parasını çalışan tüm anneler alır. Rapor kullandığımız da nasıl ki sgk dan alıyoruz maaşımızın raporlu olunan kısmını. Aynı mantık.
Tugcealya Xxz sanırım doğumdan 8 hafta sonra yatıyor raporun bittikten sonra yani öyle demişti bizim muhasebeci bense çalışıyorum 32. Hafta da rapor alicam 8 bin doğumdan önce 8 bin doğumdan sonra yatcak demişti 2 parça olarak yatiyormus yani
annesininkizi54 Cns322 memur annelerin ücretli izni olduğu için onlar zaten norml maaşını alıyorlar 2 ay, ama memur olmayan çalışanların ücretli izin diye birşeyi olmdığı için doğum parası adı altında ücret alıyorlar
Xxz Tugcealya ben 1 hafta oldu doğum yaptım ama henüz birşey yatmadı. 37. Haftaya kadar çalıştığım için mi acaba
Zynnn Benim sigortam yatıyor eşim yanında çalışıyor görünüyorum ama rahatsız olduğum icin gitmiyorum alabiliyor muyum bende
Tugcealya Zynnn bende işe gitmiyorum şuan evden çalışıyorum sigortam iş yatıyor seninde yatması yeterli gitmene gerek yok
Tugcealya Cherry95 maaşla bir ilgisi yok asgari ücret bile alsa aylık yatan brüt 6471 tl dır 16 haftalık raporun ortalaması alındığında 16 bin yapar yani en düşük 16 bin tl alcak çalışan ama şöyle birsey sigortası iş yeri tarafında daha yüksek yatiyordur yine aylık yatan brute göre ortalaması hesaplanır