Dimpleee 27+2 deyim son iki haftadır oluyor. Gece uykumu bile bölüyor bu durum ortasından üste kadar ağrıyor. Sırt üstü yattığımda daha az oluyor ama yana dönük yatmaya çalışıyorum o kadar kötü bir ağrı ki :((( buna da şükür başka bi şikayetim yok diyorum ..