Merhaba benim sonucum 6 faktörden 3 tanesi heterozigot çıktı , forumda bakıyorum sadece 1 tanesi heterozigot çıkanlar kan sulandırıcı ilaç kullanıyorlar, ben 30. Haftamdayım çok doktor değiştirdim kimse bana kullan demedi. Hamilelikten önce 3 faktörün heterozigot oldugunu biliyordum ama ilaç başlamadım hiç.
Geçen normal rutin kontrolde kan vermiştim sağlık ocağındaki doktor kan pıhtısı başlamış ilaç kullanmalısın dedi, ama kontrollü doktorum hayır gerek yok dedi. Burda kafam karıştı lütfen bilgisi olan yazsın 1 tanesi heterozigot diye ilaç kullananlar ben neden 3 tanesi heterozigotken kullanmıyorum kullanmalımıydım bebiş için endişe etmelimiyim 30. Haftamda kilosu 1850 çıktı gelişimi iyi ama endişe ediyorum başka doktora da mı gitmeliyim