Merrose ben forum yaşam ümit Altıntaşa gidiyordum dün gece çok rahatsızdım bugün haber verdim napiyim diye dahiliyeye görün dedi hiç yanına filan çağırmadı görmek için. Sinirlendim gıcık oldum city hospital de staj yapmıştım dilek güler var ona geçtim aradım konuştum gel tabiki dedi sağolsun 🙏🏼❤️