K4206 12 haftalık hamileyim SGK mız yok ve hastanede veznedeki görevli SGK dan bir para ödemesi alacağımı söyledi bilen ve alan var mı acaba.
aslansmommm K4206 para alınmıyor ama analık hakkı diye bişey var dogum dahil sadece kadın dogum polikliniklerinde normal sigortalıymış gibi bakılıyorsunuz hamilelik boyunca