ben 39+0 haftayim normal.istiyorum dün alttan muane oldum.ebe muane etti nişan gelmisti ama pskolojimi bozdu kendimi biraz kastım diye hemen sen normal.yapamazsin bu şekilde yok bacaklarini kapatiyosun falan dedi benide korkuttu bebege zarar verirsin vs vs bir suru olumsuz şey normal doğum sizce o kadar zormu