Bebeğimin kalbinde parlaklık var. Detayli ultrason normal çıktı, tarama testleri de çok normaldi. Doktor bir başına anlam ifade etmez parlaklık diyor ama son hafta da karın çevresinde geri kalma durumu söz konusu. 5 gün kadar. Bebeğim doen sendromlu olabilir mi bunu yaşayan var mı ?