Tufutufu Kızlar kahvaltıda küflü ekmek yedik yani ufak bir kısım yedim diğer kısımlarda küf vardı. Yediğim kısımda da vardır diye düşünüyorum. Bir şey olur mu? Çok gerginim :((
Kleopatra- Tufutufu Kusura bakmayın ama bu soruyu tuhaf buldum. Küflüyse neden yediniz? O an gergin olup yememeniz gerekirdi. Yedikten sonra neden gergin oluyorsunuz ki.
dilann22 Tufutufu bi yerinde küf varsa her yerinde de olmuş oluyor gözle görmesek de ama bişey olmaz fazla yemediyseniz
Tufutufu Kleopatra- fark etmeden yedim. Fark etsem neden yiyeyim? Annem ekmek kızarmıştı bende dikkat etmedim bir parça kopardım yedim sonra baktım kalanı küflenmeye başlamış minik minik. Sorum tuhaf değil bence algılamanız biraz tuhaf olmuş :)
Kleopatra- Tufutufu Evet, algılamam tuhaf oldu. Çünkü yukarda yazdığınızdan, ekmek küflü de siz küflü olmayan yerinden yemeye çalıştınız gibi bir durum anladım. Kızardığı için görmemeniz normal, ufak birşey yemenizden de birşey olmaz diye düşünüyorum. :)
Tufutufu dilann22 ekmeğin diliminin kabuk kısmından azıcık yedim. Çok fazla değildi bir lokma gibi:/ umarım olmaz:(
Seyma0323 Ben 2 dilim küflü ekmek yedim habersiz 1 ay önce ekmek buğday olduğu için belli değildi ve baya küflüydü yeşil.. hiç bişey olmadı :))
Tufutufu Seyma0323 çok geçmiş olsun kuzum benimki ekşi mayalıydı ama kızartınca ilk anda fark edemedim :( Allahım korusun hepimizi. Hamile olduğum için biraz gerildim :(
Seyma0323 Tufutufu canım hiç sıkıntı olmaz, eğer balık veya süt ürünü olsaydı bi görün derdim. Bende çok korkmuştum 😁 8 saat içinde belli olur canim herhangi kusma ve karın ağrısı olmadıkca sıkıntı yok