Merhaba kızlar doğumu kayseride yapacağım kısmetse ve acıbademle tekden arasında kaldım özellikle acıbadem hakkında çok yorum yok acıbademde doğum nasıl biliyormusunuz memnun kaldığınız doktor varmı diğer doğumumda sıkıntı yaşadığım için bu sefer ücreti hiç düşünmüyorum önemli olan ilgi alaka