Melisssssss Bel ağrısı var bide sırtım ve karnımda ani oluşan sivilceler başladı bu yaşıma kadar hiç sivilce çıkmayan karnımda sivilce var oda belirti mi yaşayan var mı adetimde ayın 13 ünde
Kleopatra- Melisssssss Sivilceler sıcaktan da olabilir. Ona kesin bir kanıya varmak olmaz. Bel ağrısı ise belirtiler arasında evet ama kan testi, veya gebelik testi yaptırmak en mantıklısı.
Vera09 Melisssssss hayır belirti değil zaten adetinize on beş gün var yumurtlama dönemnde olabilirsiniz değerlendirin bu günleri
Melisssssss Kleopatra- daha önce düşük yaptım yine aynı sıkıntıyla karşılaşacakmışım gibime geliyor korkuyorum
Kleopatra- Melisssssss Öyle düşünmeyin. Travma olarak kalmış doğal olarak korkmanız çok normal. Ama rabbim illaki veriyor, verdiği gibi de ona emanet koruyor mutlaka. Sizin yapmanız gereken tek şey olumlu düşünmek. Biraz bekleyin test yapın.
Melisssssss Kleopatra- ya ne güzel söylüyorsunuz amin inşallah öyledir rabbimin koruduğuna hiç birşey olmuyor doğru ama ister istemez işte bi endişe