Sonunda bana da nasip oldu happy mom’a dogum hikayemi yazmak. 25 agustos gece 23:21 bir sanci geldi bana ben de hic dakika tutmamisdim sancilarim icin ilk kez o gun o saatte bir kurt dusdu icime ve dakika tutmaya karar verdim ustunden 1saat gecdi 00:21 de bir kez daha sancim geldi uzerinden tam 1saat gecdigi icin sasirmisdim ve dogum sancisi ola bileceyini dusundum ondan sonda uyudum ve gece 02:04 de bir kez daha uyandim sanciya ama 1saat degil daha uzun bir sure gecmisdi o yuzden takmadim acikcasi ve geri uyudum 03:21 de yine bir sanciyla uyandim ve artik o saatdan sonra sancilarim cok fazla sıklasmaya baslamisdi ve artik uykuya dalamiyodum esim yerimde sanciyla kivrandigimi gorunce o da uyandi ve ona qaliba dogum sancisi bu dedim ama kendimde pek emin degilim cunku ishal agrisina benziyordu ve o gecenin sabahinda da ishal olmusdum onunla ayni sancidaydi . O yuzden sık sık o ishal sancisi gelince tualete gidiyordum ama ortada hic bir sey yoktu .. ve ben doktoruma yazmaga karar verdi. İste olanlari anlatdim Noşba diye bir ilac var agri kesici ondan 2tane ic sancilarin gecmezse bana yeniden yaz dedi. İlaci icdim 10-15dakika sonra tualete gidince ishal oldum dedim ki a evet su an artik rahatlarim bir daha sancilanmam ama oyle olmadi sancilarim daha da siklasti tualetden ciktiktan sonra ve ben artik bu sancinin dogum sancisi olduguna emindim kendi anneme esimin annesine haber verdim kaynanamlara arabayla 5dakika uzakrayiz hazirlanip bize gelin dedi biz de kalktik ve onlara gitdik o da bir sure sonra evet dogum sancilarin baslamis dedi ama sancinin cogunu evde bizim yanimizda cek sonra hastaneye gidelim dedi oylede oldu ara bir gelen sancilarla rahatca hazirlandik ve hastaneye gitdik hastanede ebe beni muayine ederken 4sm aciklik oldugunu dogumun basladigini oglen ya da aksama doguracagimi yatisimin yapilmasi gerektigini soyledi oylede yaptik ve artik sanci odasina gecdigimde 5sm aciklik vardi acilmam cok hizli ilerliyordu ve o saate kadar her sey guzel rahat ve sakince ilerliyordu artik 6-7sm’e ulasmaya baslayinca dayanilmaz sancilarim basladi ve bir anda suyum geldi bana bir tane bez taktilar ve doktoruma haber verdiler cok zordu derinden nefes alinca azicikda olsa rahatliyordum a nefes almak bile cok zordu 8sm e ulasinda beni ameliyat masasina almaya karar verdiler ama biraz erken davrandiklarini fark etdiler indirmek istediler ama ben inmek istemedim cunku haraket dahi edemiyordum artik bir ara olucem ben artik dedim doktorumun elini sıkarak.. neyse bana sirayla 3tane iyne yaptilar biri popodan sonra kalcadan en son artik bebegin kafasi gorundugunde karnimdan ikindim ikindim kizim elini kafasindan cekmedigini icin cıkaramiyordu kendisini bebegin bogulma tehlikesi oldugu icin vajinama kesik atdilar o eliyle birlikde ve boynuna 3tur dogum kordonu dolanmis bir sekilde 26:08.2022 saat 14:15de 2.600kq dunyaya geldi bana da 5tane dikis hediyye etdi kizim😁 ama hic bir saglik sıkıntisi olmadi cok sukur kuveze de girmedi ben 2saat ameliyat masasinda kanimin cogunun akmasini bekledim. O sirada bana kuymak ve sekerli cay getirdiler .. cok aci cekdim dayanilmaz bir aciydi ki benim aci esigim gercekden cok yuksek ama herseye ragmen “kizim icin degerdi” cumlesini kura biliyorum darisi butun bebegini sabirsizlikla bekliyenlerin basina insAllah🙏