Ana-Kraliceee2406 Hamişlerimm merak ediyorum bebek ne zaman başını rahime doğru indirir, ve hissettiniz mi döndüğünü, ben 30 haftalık oldum dün çok sancım vardi, sol bel boslugumda acayip Bi sekilde hareketlenmeleri oldu
tatliiannnee Ana-Kraliceee2406 gunaydın canım 37+3haftalıj hamileyim bası hala yukarıda midende bı top gıbı bısey hıssedıor san o basıdır ama onu kasıgında hıss3ıdorsan kafasıdır benımkı donmedı bundan sonra da zor döner dedı ıkı dr bakalım yarın kontrol var sezeryan ıcın gun alıcaz
Gulsumdamla Ana-Kraliceee2406 İnsan döndüğünü anlamıyor sadece eskiden yukarda sertlik oluyordu şuan da göbek deligininin ya etrafında yada az aşağısında hareketler çoğalmış ve sertlik tamamen göbek deliğinin oralarda 32+4 teyim ben 2 hafta falan oldu döneli
yagmurrrra Ana-Kraliceee2406 valla ben hissediyorum başı aşağıda hıçkırıklarını bile orda hissediyorum nerde hıçkırdığına dikkat et ben 32+1im
Ana-Kraliceee2406 tatliiannnee ayyy Allah yardım etsin. Günaydın bu arada. Mecbur evet sezaryen olur çünkü kafası daha aşağı inmemiş. Hiç korkma. Bana da haber verirsin gününü
tatliiannnee Ana-Kraliceee2406 amın kuzum benım Allahım hepimizin yardımcısı olsun ınsallah tabıkı haber verırım cok heyecanlıyım 🤗ilk kızımı 9 sene once normal dogurdum 38+5de buna da cok kalmadı ve asırı bı mutluluk var ıcımde bı an once kucagımda olsun ıstıorum yarın haberleşiriz burdan inşallah
Ozgemasal tatliiannnee insallah buda saglikla gelir ben 39+0 haftayim normal.istiyorum dün alttan muane oldum.ebe muane etti nişan gelmisti ama pskolojimi bozdu kendimi biraz kastım diye hemen sen normal.yapamazsin bu şekilde yok bacaklarini kapatiyosun falan dedi benide korkuttu bebege zarar verirsin vs vs bir suru olumsuz şey normal doğum sizce o kadar zormu
Ana-Kraliceee2406 tatliiannnee Allah sağ salim kucağına almayı nasip etsin. Evet insan çok heyecanlı mutlu oluyo, benim de ilk bakalım nasıl Bi annelik bekliyo beni. 🤣🤣🤣. Haberleşiriz inşallah
tatliiannnee Ozgemasal canım benim bende 2 gun once ishal sıkayet iyke acile gıttım benı de alttan muayene ettı ilk cocugum normal dogum oldugu halde ben bile kendimi kasıyorum hala evet dogum hıc bır zaman kolay degıl zor yanları da var elbette ama inanki o sancıyla öle bı acmıorsun kı bacagını ve ıkınıorsun anlatamam ben ilk cocugumu 18 yasında dogurdum tam bir cahil dönemi ben yaptıysam herkes yapar tabı bunye meselesi Rabbım yardım edıor korkma kasma kendını
Ana-Kraliceee2406 yagmurrrra hıçkırıyo biliyom anlıyom. Hareketleri çok fazlalaştı, kendine yer açıyo daha fazla herhalde. Canımı çok acıtıyor. Ama daha başını aşağı indirmemis herhalde. Hemen göbek deliğimin yanında kafasını baya dayıyo karnıma doğru. Karnım çok komik bj hal aliyo gülüyorum o haline🤣🤣🤣😍
Ana-Kraliceee2406 Oznurozdemir hadi hayırlısı inşallah. Doğuma az kaldı. Vaktinde alırsın kucağına amiiinnn
tatliiannnee Ana-Kraliceee2406 ınsallah kuzum Allah razı olsun guzel olacak hersey merak etme sen de cok guzel bır anne olacaksın eminim 🌼🌼
Ozgemasal Ana-Kraliceee2406 alttan muanede açiklik varmi yokmu ona bakiyor iki parmagiyla bakiyor benim rahmim ilerde oldugu iicin zorlayinca ileri itmesi gerwkiyor o zamanda canin yanabiliyor ama dayanilmicak ciglik falan atilacak bir işlem değil ilk gebelik oldugu iicn benim sadece işte kasıyosun kendini normal olarak ilkinde canim hic acimamisti mesela
ikicocuklubiranne Ana-Kraliceee2406 30. Haftamdayım doğum pozisyonu almış ama ben hissetmedim. İlk gebeliğimde de erkenden doğum pozisyonu almıştı ama onda da hissetmemiştim
Ana-Kraliceee2406 ikicocuklubiranne kafasi rahime doğru gelince yani dediğiniz gibi doğum pozisyonu alinca sanırım her günüm korkuyla gecicek her an geliyo şeyiyle
_mira_2022 Ana-Kraliceee2406 her hamile kadına göre değişir bu durum bende 33 haftalıken dönmüşdü yani erkende dönen var geçde dönene var onu doktorunuz söyleyecek☺️
tatliiannnee Ana-Kraliceee2406 kuzum benım bebıs donmemıs hala 1 hafta sonra tekrar cagırdı gun de vermedi devlet hastanesi oldugu ıcın Baska Dr vardı suyun gelır nisanın gelır sancın olur bekleme hemen gel cunku bebegin ters evde beklım deme dedi