Merhaba hanimlar ben şuan çalışıyorum 32.haftada gidip uzatmayı düşünüyorum max 5 hafta uzatilabiliyor.kimi diyorki uzatma doğum paranı eksik alırsın kimi diyor uzat 5 hafta ise geç dönersin tabi bu 5 haftalik sürede isyerim maaşımı verecek zaten.ondan dolayı eksik alırsın diyorlar.sizlere sorum bu yıl içinde doğum yapmış çalışan anneler siz nasıl planladiniz bu süreci devletin verdiği doğum parasından memnun kaldınız mı az mı geldi yeterli miydi?