Merhaba kızlar bende birkaç gün öncesine kadar bebişin gelmediğini yazıyordum buralara ve kendi isteğiyle gelmedi hanımefendi zorla alıverdik😂😂 şükürler olsun bebişim doğdu. Doktorum çarşamba günü geldiğim kontrolde cumartesiye kadar gelmezse yatış vereceğiz demişti e bizim ki gelmedi ve dün sabah 9 buçukta geldik yatış işlemlerimizi yaptık lavman vs bir şeyler yapıldı. Sonra serum taktılar beni beslemesi içinmiş saat 1i geçmişti. Ben artık bitsin suniye başlayalım ve kızıma kavuşayım diye söyleniyordum anacığımın ağlayacağından habersiz 😂😂😂 doktorum geldi alttan muayene etti bir şeyleri öne getiriyorum dedi ve içeriden su aldı sanırım tam o konulara hakim değilim sadece bebeğin kaka yapmamış dediğini hatırlıyorum😮💨 neyse saat 4 gibi suni takıldı mı alllaaahhh bana bir geliyor bir gidiyor öyle böyle dayandım bazı yerlerde beni nolur sezaryene alın demiş olabilirim. Bu arada 2 cm açıklığım vardı sadece, suniden 2-3 saat sonra kadar 4 cm oldu. Aradan biraz zaman geçti 7 cm dediler ve gece 12 gibi bayağı bir kıvranıyordum bir şeyler yapın diye doktor geldi gidiyoruz dedi allahım ben hem şükrediyorum hem neyle karşılaşacağımı bilmediğim için tedirginim🥹 neyse girdik doğumhaneyee çatala çıktım hazırlıklar yapıldı ve ıkın dediler ıkındım bekle dediler bekledim onları dinlemeye çalıştım 23:59 gibi girdik 00:16da bebeğimi kucağıma aldım allahım o kadar güzel bir rahatlama o kadar güzel bir his ki😮💨🤭 ama ıkınmayı beceremediğim için hem iç hem dış dikişlerim var sanırım bebiş beni biraz zorladı zaten hiç gelesi yoktu. Hazırlıklarım yapıldı odama geldim 1 saat sonra yürümeye çalıştım dışarı çıktım nefes alıp verdim çok iyi geldi🤍 zordu ama güzeldi kolay diyemem yaşayan bilir, yaşamayan ise bir sıkıntı yoksa asla yapamam diye düşünmesin sonuna kadar sabretsin sabrın sonu çok güzel oluyor çünkü ❤️❤️🌸 prensesim yanımda uyuyor şimdi mis kokusuyla🌸 çok uzun oldu kusura bakmayın, bütün hamişler Allah’ın izniyle sağlıcakla alsın kucağına evladını ❤️ Sorularınız olursa cevaplayabilirim🥰