Evremmerve19 aslkaraduman tam onun için geldim vajinamda aşırı bir kaşıntı var doktora mesaj attım bı krem önerdi ve sirkeli suyla temizlen dedi ama anlık rahatlıyor sonra tekrar başlıyor tatlı tatlı kaşınıyor kafayı yiyecgim dedi
Kleopatra- Evremmerve19 Krem değil de antibiyotik işe yarıyor genel de. Bende asla işe yaramadı kaşıntısından yara yaptım hep kaşıyacam diye. En son antibiyotik verdi şimdi rahatladım. Ama şimdi de akıntım yoğun. 34+1 olduk neyseki çok şükür inşallah geçer bu günler.
aslkaraduman 33+2 haftadayız kaç kez antibiyotik kullandım hem vahinal mantar hemde kolumda mantar çıktı rahatsız edecek şekilde kaşınıyor