Nazife03 canim ilk kizim mayista dogdu sunlari götürdüm
10lu hastane cikisi hemsireye verilen.
2 tane 5li hastane cikisi
2 zibin
1 nohut battaniye
1 Müslin örtü
5 agiz mendili
15 bez
Islak mendil
Biberon ve emzik
Kendim icin 2 pijama takimi
1 lohusa elbisesi
1 paket depend
2 atlet, corap ve hirka
Ev terligi ve cikista giymek icin esofman tk
Pandemiydi ve dus havlusu kagit havlu karton bardak kisisel seyleri de götürmüştüm. (Firca tarka toka sarj kablosu)
Kayisi kompostosu erik suyu üzüm suyu yapmistim onlarda arabada duruyordu hep. Esim dogumdan sonra getirdi iyiki yapmisim bu dogumda yine yapacagim. Genel anestezi ile oldum ama gazi atmakda cok yardimci oldular.
Normal dogum diye gidip sezaryana döndük toplam 3 gece hastanede yatisim yapildi gayet yeterli geldi bunlar.
Simdi ki kizim ekim bebegi yine ay i listeyle gidecegim bir tek kalin bi battaniye daha eklerim diye düşünüyorum