duuyqquu cidden ben bile nasıl geçiyor anlamıyorum. Sağolsun kızım hamilelik boyunca hiç yormadi beni. Diyorum ki inşallah doğumum da kolay olur. İnşallah hepimizin doğumu kolay olurda tek bir avazda bebislerimizi kucağımıza alırız. 🤗 Sağlıklı olsunlar da başka hiç bişey istemem. Doğum acısına bile razıyım. Gram korkum yok sadece anı bekliyorum 🤗