Aselinannesi3 Bayanlar, sağlık ocağına gidicem, izlem yapılacakmış. Tam olarak nedir? Ne yapılıyor? Gitmesem sıkıntı olur mu? Sizler gittiniz mi?
Semilk05 Aselinannesi3 cidden bazen böle postlara hayret kalıyeoum doktorunuz size yap dediyse neden yapmıyorsunuz alt tarafı sağlık ocağında gebelik takibiniz yapılacak burda 3-5 kişi gitme dese gitmeyecek misiniz aşılarınız çocuk doğduktan sonraki sürekli takibi yapılıyor.
153627 Aselinannesi3 gitmen gerekli hem gebelik izlenimini yapıyorlar hemde tetanoz asilarini yapıyorlar
zamaneannesi80 Aselinannesi3 benim ebem ev sahibim 😂 sağlık ocağına uzak sağolsun beni yormuyor.. doktorumdan olan bilgilerimi not alıyor.. aşıya gittim sadece ilaçları da ona diyorum o yazdırıyor.. boy kilo sağlık durumun ve bebeğin kalp atışını dinliyor.. hastaneye gittiğimiz için bana gereksiz geliyor ama devletimiz böyle bi şart koymuş 🙈 son bir izlemim kaldı oda ekim sonuna doğru 😂
yabadabaduu Aselinannesi3 anlamadım 😂 izllem dedikleri gebelik boyunca sizi takip edip aşılarınızı tahlillerinizi yapıyorlar izlem derken bunu kastettiler sanırım evet bu arada gitmeniz gerekiyor sağlık ocağınada kayıt açtırıyorsunuz aşılarınızı orda olucaksınız çünkü
Asyabuse Aselinannesi3 canım git mutlaka devlet tarafından zorunlusun buna . (gitmeyen ve sonra ya gelirsiniz ya da polis almaya gelicek denilen birini duymuştum burda ) İlk testlerini istediğinde doktorun orda yaptırcaksın. Gittiğinde sana son adet tarihi, ilk gebelik mi daha önce düşük var mı kaç yıllık evli olduğun daha önce korunup korunmadığın akraba evliliği olup olmadığı kan grubun eşinin kan grubu sorulacak hatırladıklarım bunlar. Kilo boy ölçülcek. Tansiyonunu kaydetcekler. Tetanoz aşısı için bilgi vericekler.
Aselinannesi3 yabadabaduu Rahatsızım gidemedim ben. Bir kâğıda aşı tarihleri ve bir kaç defa da izlem yazmış hemşire. Kâğıt bana baktı ben kâğıda😂
yabadabaduu Aselinannesi3 bazı haftalarda idrar ve kan tahlili yapmak içinde rutin izleme kontrol yapıyorlar herkese veriyolar aynı karttan ☺️ Ben tahliller için fazla gitmedim ama 🤷🏼♀️ Birde özele kontrole gidiyorsanız doktorunuz tahlil istediğinde sağlık ocağında ücretsiz yaptırırsınız boşuna para vermektense
yabadabaduu Aselinannesi3 birde valla sağlık ocağındaki ebe abla kendi doktorumdan daha ilgili şahsen her ay arayıp nasılsınız vs diye sorup ilgileniyorlar doğumdan sonrada bebeğinizin muayenesi içinde sağlık ocağına gidiliyor zaten
Asyabuse Aselinannesi3 bende şaşırmıştım ilk aradıklarında hiç duymamıştım daha önce koştur koştur gittim meraktan 😂 ayrıca doğumdan sonra da bebek için de devam edicek aşıları kilo boy takibi yapıcaklar 🌸
Asyabuse yabadabaduu benimki suratsız biraz ya aramadı beni valla bi 6 haftada aradı gittim kayda, 11 haftaya girdim arayan soran yok 😂 bir sorun olursa kaydet numaramı ara dedi 😂 derdi olan dermanına ulaşsın diyor yani o da değişik bir yaklaşım 😇😇😇
yabadabaduu Asyabuse yani heryer farklıdır haklısınız bizim ebe ben gitmeyince neden gelmedin diyede arıyo sağolsun dktorum yapmıyo onun yaptığını 😂