Nilssu ben hiç pişman değilim sezaryen olduğuma. Yeter ki doktorun iyi olsun. Beni doğurtmaya çalışan o iki acımasız ebeye asla helal etmiyorum hakkımı. Spinal sezaryen ise odaya alındığında otur ve kendini serbest bırak diyecekler. Sonra belden ufacık bir iğne ve gerisi yok.. 😅 Araya perde koyuyorlar ama sonuçta bebeğini görebiliyor, duyabiliyorsun. Dikişlerde de, aslında dördüncü günden sonra acısı hafifliyor sadece asıl ağrı yapan iplerin deriyi germesi çünkü ben dikişleri aldırınca aaa acı bundan dolayı imiş demiştim. Antibiyotik ve ağrı kesicini düzenli kullan, fazla oturup kalkma her şey güzel geçecek inşallah.