silenceee Kızlar elbise tarzı hiç bulamıyorum kısa giymek istemiyorum uzunda yok yada bana denk gelmedi elbise götürmesem alt üst takım götürsem sizce olur mu sezeryan olursa bir de son dakika rahat eder miyim kararsızım bir de kaç takım götüreceksiniz
yabadabaduu silenceee trendyolda genelde lohusa gecelikleri hep diz altı topuklara kadar olanlardan istiyorsanız bende pek görmedim ama sezaryen olacaksanız elbise daha iyi olur bence
Nilssu silenceee sezaryen olacaksan kesin al canım gecelik şart dikişler için ama normal doğumsa almasanda olur bence ne olur ne olmaz koysan çantana bi tane zararı olmaz
Obirgebe silenceee hiç elbise tarzına gerek yok 3. Dogumu. Alt üst gömlek yaka pijamaları tercih ediyorum miss gibi yine öyle yapacagm elbiseyi ilk kızımda aldm hastanede giymedim bile çık rahatsız edici bana göre bu arada hepside sezaryen
silenceee Oznurozdemir sezeryan olursa inş rahat olur benımde kafama takılan o yoksa en temizi alt üst bencede
silenceee yabadabaduu Nilssu normal istiyorum ama son dakika degisebilcegi icin işte ondan kararsız kalmıştım
silenceee Obirgebe yaa rahatladım biraz elbise yatarken hep bacaklardan acılıyor diye rahatsız geliyor bana ama sezeryanda dikislerinize denk gelmedi mi normal pijama mı aldınız yoksa lohusa bu beli laastiklilerden mi
Obirgebe silenceee yo yoo bildiğin normal pijama zaten dikişleriniz sarılı ve pamuklu oluyor dikişlerinizz bayaaa bilidğinizz çok aşagıda öyle sandıgınız gibi yukarıda olmuyo gelmiyor üstüne ☺️☺️
Obirgebe silenceee bak canım burdan aldım en son aldığımı hep lcw pentiden falan alıyodum tesettürlüyğm kısa kollu şuanda sezonu gelmediği için uzun kollu yok bu sayfada hem çok uygun hemde güzel ☺️☺️
ikimelekannesi___ silenceee bende alt üst aradım hep. heryerde var elbise tarzı canım ozellikle lohudalar çoğunlukla elbise model
silenceee Obirgebe doğru aşağıda kalıyor ilk oldugu icin insan bilemiyor teşekkür ederim😊bedeninizi nasıl ayarlıyorsunuz cocuk dogduktan sonra karnın birazı gidicek ben beden de cok zorlanıyorum ya cok güzel takım bu arada bakayım hemen
Sanem3 Obirgebe ürün nasıl güzelmi kalitelisi falan bende almayı ı düşünüyorum ama arada kaldım nasıldır diye
Kubrar33 silenceee Elbıse tarzı sezeryanda rahat olur ama uzun olursa sıkıntı yasayanılırsın yatarken kalkarken takılır zorlar dıye dusunuyorum bı beden buyuk beden alıp gobegıne kadar cekersen sıkıntı olmaz heralde yuksek belı varmı pıjamalarda bılmıyorumda bende hala almadım kararsızım
minik_koala_ve_annesi silenceee instgramda madrebebek var orda tesetturlu falansaniz uzunlari da var bir bakin isterseniz bende henuz almadim ama galiba o siteden alacagim hosuma gitti