Melikeex şey benim hesaplamalarıma göre 38 haftalık olduk. Farklı doktorlara gittim. Geç döllenme olmuştur diyip bi sorun görmüyorlar ama haftam 35 çıkıyor mesela onlara göre. Hamileliğin İlk başında ölçüm yapm doktora göreyse de gelişim geriliği var korkuttu beni bu hafta böyle söyledi. Tahlil yaptı bişey çıkmadı. Bu riskli bi durum mu. Size tam olarak ne dediler gerilikle alakalı