Betussx zararı olmaz ama ilk 3 ay genelde zor geçiyor hamilelikte o yüzden biraz zorlanabilirsiniz rapor filan almanız gerekirse işveren daha yeni girdi 2 günde rapor alıyor diye düşünebilir hamile olduğunuzu mutlaka söyleyip girin bence yoksa ilk 2 ayda çıkarma hakları var işten