pamukannesi25 Peg perego ypsi arabası aldım bugün kızlar daha gelmedi satıcı çok sağlam vs dedi ama bilemedim aranızda kullanan var mıı hiçbiyerde net bi yorum yok acele mi karar verdik bilmiyorum bilen varsa yada kullanan lütfen memnun mu söylesin 🥺