2 gün önce insüline başladım ama endişeler içimi yiyip bitiriyor. Ya bebeğime birsey olursa,ya şeker ona da geçerse. Doğumda bir sorun yaşar mıyım acaba? Ve daha bir sürü şey. İnsülin kullanmama rağmen şekerim 165 çıktığı da oluyor ve doktora göre yüksek. Diyet de yapıyorum. Ben ne yapacağım,nasıl kendimi sakinlestirecegim? Bana bir yardım kızlar..