Zynp11 37 haftaliktan beri çatı ağrısı yaşıyorum yaşayan var mı aranızda. Birde 2 gündür de aşağıya çok baskı yapıyor bebek tuvalete çıkma isteği gibi oluyor
Yenidilek Zynp11 doktor kontrolüne gitmelisin canım belki doğuma hazırlanıyordur vücudun ihmal etme en kısa sürede git suyun azalabilir bir sürü şey en azından haftada 1 görünmelisin 37. Haftadan sonra
Obirgebe Zynp11 1 haftadır çok fazla bi şekilde yaşıyorum çatı ağrısını 🤦🏼♀️ Adım atamıyorum bazen oturup kalkarken çok zorluyo
Zynp11 2 gün önce kontrole gittim suyum normal çıktı nstye bağladılar onda da normal gözüküyor 2.gebelim ilki sezaryendi buna da gün verdiler 39da alacaklar ama öncesinde de olabilir belki öyle hissediyorum
Zynp11 İkinci dogumum normal olsun istiyorum bebek kendiliğinden gelse normal yolla çok isterim ama önceliğim tabikide sağlıkla gelmesi