Tubadgn_ Kistik fibrosiz diye bir hastalıktan şüphe ettikleri için topuk kanını 3. Kez tekrarladık sonucu henüz çıkmadı psikolojim Allak bullak bunu daha önce yaşayan duran var mi ne gibi belirtileri var bu hastalığın yardımci olurmusunuz lütfen
Bernadenizserkan Bugün hiç bir açıklama yapılmadan bebeğim den de topuk kanını 3. Kez almamız gerekiyor dediler psikolojim 0 . Ne yapacağım bilmiyorum
Ebrugy Tubadgn_ ilk verdikleriniz de sonuç pozitif mi çıktı hep biz üçüncü kez veriyoruz ilk ikisinin troit yüksekliği çıktı