20 gün oluyor sezeryan doğum yapalı bugün dar bir alt giydim ama alakası var mı bilmiyorum karnım öyle bir ağrıyor ki sancı gibi değil batma gibi de değil değişik hiç yaşamadığım bir ağrı içim ağrıyor resmen bastırmak istiyorum karnıma yaşayan var mı normal mi