Kızlar uygulamaya göre 99 ama ben sezeryan olduğum için daha az zamanım kaldı diye düşünüyorum ama bebeğimde 10 gün geç döllenme var nasıl olur bilmiyorum yani son adet tarihine göre aralığın 5i görünüyor ama sezeryan olduğum için daha erken alırlar diye düşünüyorum normalde 38 haftadan sonra alıyorlar acaba adet tarihine göre mi yoksa gelişime Göre mi alacaklar bebeği sizin kaç haftalok ve kaç gününüz kaldı bu arada biz 25+6 haftalığız 💙💙