Ekk61 Keremim27 Eylül ilk haftasi ama.bu gidişle eylülü bekleyemem ben sancım desen kaşik ağrısı iyice olmaya başladı bacak aralarında çatı ağrısı oturduğum yerden kalkamıyorum.
Elisarli Keremim27 benimde eylülde canım 15 gün kaldı doğuma çok heyecanlıyım sürekli aklımda doğum var 🙈
Sevda0234 Ekk61 bende aynı durumdan muzdaripim normalde 21 Eylül dogum ama o zamanı bekleyebilirmiyiz Allah bilir
naz_alp Keremim27 benim 36+0 salı bu hafta kontrole gideceğim bakalım ne diyecek doktor kafamda çok karışık bebek doğum pozisyonunda benimde ilk gebeliğim normal ilerlese yapabilir miyim yoksa direk sezeryana mı yönelsem hiç bilemiyorum kaygılıyım
cansualisa Keremim27 oh Manşallah Rabbim bize de nasip etsin sana da hayırlı doğumlar nasip etsin dua et bize de❤️🌺
Ozum12 Keremim27 benimkini 2 eylüle kadar bekliyoruz son kontrol bakalım 2 eylülde ne yapacağımıza karar vericez😅