Brcavsr
Belden aşağı uyuşuyor hiç birşey hissetmiyosun.
Bebegin dogdugunda sesini duyuyorsun onu görüyor öpüp kokluyosun çok güzeldi 🥰
Ben sadece doğum anında cekistirmeleri hissettim oda zaten acı verici birşey değil . İlk ayağa kalkarken zorlandim haricinde başka ağrım sızım olmadı benim ama bünyeye göre değişiyor tabii ..
Spinalden memnun olan kadar olmayanda var