Asla geçmiyor canım hatta ilerleyip idrar yolu enfeksiyonu yapıyor yaşadım ve çok kötü günler geçirdim. Antibiyotik yazar fitil yazar diye gitmedim ne olursa olsun ilac kullanmam temiz tutarım geçer dedim ama bir ilerledi inanılmaz böbrek ağrısına kadar gitti en son 5 gün antibiyotik kullandım öyle geçti. eğer bi enfeksiyon mantar varsa durma git doktora