Adetime 1 hafta vardı dün kahverengi akıntı vardı ama sadece peçeteye geliyordu ve kasik ağrım coktu belim de ağıryordu . sabah uyandım leke falan yok bu sefer akıntı bembeyaz kalındı adetime 5 gün var çok korkuyorum hiç olmadım böyle bundan önce 2 düşük yaptm çocuk istiyoruz acaba yaşayan var mı ?