Bdncrr Ay kızlar böyle başlıkları görüyordum bana o kadar uzak geliyordu ki ne ara geçti anlamadım ☺️ Benim gibi zamanın nasıl geçtiğini anlamayan var mı 🧡
berosunannesii Bdncrr Valla ben de öyleyim hatta 99 kaldı ya 100 den düstük diye sevinirken bu gece itibariyle son 88 🤗zaman su gibi akıyor
Suhedaaakk Bdncrr Bizde son 67 ve çok korkuyorum bir yandan çok istiyorum hemen kucağıma almayı ama diğer yandan çok korkuyorum rabbim bir sancıda hepimizi kurtarsın sağlıklı sıhhatli evlatlarımızı kucağımıza almayı nasip etsin inşallah🌸🥰
Bebetooooooooooo Benim de son 99 Rabbim sağlıklı bir şekilde kucağımıza almayı nasip etsin inşaAllah 🤲🏻🥰. Bizim prensesimiz olacak ,Sizin kız mı erkek mi 😇
Bebetooooooooooo Bdncrr Allah’ın izniyle kışın doğacak bebişlerimiz . Siz neler aldınız yada almayı planlıyorsunuz. Ben çok kararsız kaldım giyim olarak ne alacağıma bi yandan lahana gibi kat kat sıcak giydirmek istemiyorum diğer yandan da ya üşürse hasta olursa diye korkuyorum 😐
Bdncrr Bebetooooooooooo açıkçası çok hassas davranmıyorum giyim konusunda ya örgü şeyler var daha önceden örülmüş ama kış olduğu için genel olarak evde olacağız o yüzden daha çok pamuklu tulum ve takımlar tercih ettim şimdiye kadar aynı şekilde almaya devam edeceğim dışarısı içinde astronot montlar var 3-6 aylık ondan almayı düşünüyorum bu kışı geçirebilmek için evde uyandığında giymesi için örgü ve penye yelekler aldım çok kalın şeylere gerek yok bence canım genelde evde olacağız evde mecbur sıcak olacak
Bebetooooooooooo Bdncrr ya benim ilk gebelik o yüzden hiç bilmiyorum napıcağımı bide zıbın tulum vs kaç bedenden kaç tane almam lazım hiç bilmiyorum fikir verir misiniz
Mommyy1 Bdncrr Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin canım 🌸 Banada 99 lar öyle uzak geliyordu ki, şimdi 14 ü görüyorumm ☺️
Bdncrr Bebetooooooooooo benimde ilk gebelik canım çok abartma yeter ihtiyaç halinde artık her şey elimizin altında yenidoğan yani 0-3 ay az kal onlar çok küçük oluyor genelde 15-20 günlükken küçüldüğünü söylüyorlar o yüzden 3-6 ay daha çok al uzun kollu koşa kollu atlet tarzında onlar elinin altında bulunsun benim 3-6 ay şu an 6-7 tane var sanırım bi 4 tane daha almayı düşünüyorum yenidoğanda 2 tane olması lazım bi kaç tane daha da ondan alcam
Hatice_Bahri Bdncrr son 95 Allah’ın ıznıyle ama bu bebekler ne zaman gelır bellı olmaz sağlıcakla gelsınler ıkıncı gebelıgım oglumdakı gıbı korkmuyorum 😂