Momanne06 Kızlar folikasiti kaçıncı haftaya kadar kullanıyoruz en son doktor kontrolünde doktoruma sormayı unuttum. O da birsey dememişti bu arada 14 haftalık olacagim
Zuzuu86 Momanne06 bana doktorum ilk 3 ay demıstı sonrasında bıraktım yanı kendı bırakmamı soylemıstı..
umena Kişiden kişiye değişiyor sanırım bazı doktorlar son aya kadar kullandırıyormuş ama genelde 12/13 de bıraktırıyolar diye biliyorum
Ozlemtastekin 29.haftamdayım ben gebelik öncesinden itibaren başlamıştım, sonuna kadar kullanacağım.Doktorunuza mutlaka danışın🤍
KayraVeAnnesi_06 14.haftaya kadar doktorum elimde varsa kullanabilirsin demişti ama ben artık tiksindiğim için 12.haftada bıraktım