tugbaugur 10-15 dakika bile yürüyüş yapsam hemen altımda baskı oluyor bebek çıkacakmış gibi hissediyorum birden toplanıp sertleşiyor karnım 🥲 normal mi bunlar
Nil07 34+4 yetim benimde öyle aşağıda hep baskı var gibi özellikle yürüyünce biraz rahatlıyor gibiyim ama artık yürümekte zorluyor 25 Eylül gibi doğum sanırım biran önce gelsin istiyorum