Merom Kızlar ben göbeğimden genital bölgemi göremiyorum o yüzden alamıyorum da siz nasıl temizliyorsunuz acaba
Gzdde Merom biraz büyükçe bi aynayla hallediyorum jiletle.agda yaptıramam malesef en son yaptırdıgımda derim kalkmıştı 😪
Ayayya Zehragniken Merom ben de bu şekilde alıyorum. Altıma da ayna koyuyorum. Bir diğer yöntem de ayna karşısında ayaklarıni başka yerlere yaslayıp destekle almak. Örneğin ben dolabının aynası önüne sandalye cekip ayaklarımı başla yerkere yaslayıp aldım bir ara. Bir de klozete oturup jiletle almak var. Ayna olmuyor tabii ki.
Gzmslmz Merom son gune kadar yaptirabilirsin bende agdaya gidiyorum ablamda iki dogumunda da gitti ve doktorumada ayrica sordum agdaya gidiyorsan devam edebilirsin dedi.. zaten tuy dokucu kesinlikle kullanilmiyor jilette goremediğin icin tehlikeli.. yinede istersen dr a danis
1prensannesi__ Merom Doktoruma danıştım canım hijyene dikkat edildiği sürece bi sıkıntı olmadığını söyledi
Htce1 Son haftalarda olduğum için sürekli temiz kalsın istiyorum, o yüzden aynayı koyuyorum alt tarafıma sürekli uzamadan epilasyon cihazı ile alıyorum kalanları da eldivenle alıyorum
2koftemom Merom eczaneden lapiden krem al sür sil tmm ama ben bunu doguma yakın yapıcam zarar verebilir herzmn yapmak sadece doguma yakın ypcm
belmayamac Merom 38+3 teyim bugüne kadar ayna ve eldivenle kendim hallettim ama son yaptığımda (36.haftadaydım) karnım iyice büyüdüğü için çok zorlandım çocuk da kımıl kımıl oynayıp zorlamıştı beni. Bu hafta ağdaya gidicem kuaföre. Artık doğum yakındır herhalde idare eder beni
KubraKaranKaya Merom bende ağdaya gidiyorum 5 dkda hemen çat çat alıyorlar. Sir yaptırmak daha uzun sürüyor onda insan kendini kasıyor
yusra-60 KubraKaranKaya ya nasıl alıyorlar peki sırt üstü yatarken rahatsız olmuyor musunuz? Benim karnım hemen sertleşiyor . 37 haftaya girecegim 38 hafta da sezaryen olacağım az kaldı bende agda yaptırsm mı diyorum ama korkuyorum da jiletle de alamıyorum düzgün