desertrain nurhanim07 evet benim 1 gün yattı ama keşke bir kaç gün daha yatırsaydım evde mahvoldu çocuk da bende hiç uyanmıyordu bir yudum içebiliyordu 24 saat yatıyordu tekrar ama çok şükür normale döndü
prematureannesi_ nurhanim07 16 değerle yattı normalde yatırmayacaktı doktorumuz ama emziremediğim için yatmasını uygun gördü