benguuusk Nur_h ağrılarım oluyor arada sırada bebek kanalda zaten ve açılmam var artması için uğraşıyorum
Glsm_Erdgn00 Hilalokyc seninkinin haftası iyimis ben tam 37 haftaligim bebek ters olduğu için makat geliş dedi doktor o yüzden bu hafta sezeryan olabilirim yoksa doktor 39 a kadar bekleticek ti