teachering06 Arkadaşlar merhaba, 30+3 üm bugün kontrolüm vardı bebeğimin kilosu 1486 gr boyuda 38 cm çıktı bana biraz az geldi ultrasondada 29 w olarak göründü ama doktor normal dedi, sizin nasıldı? Bu haftaları geçirmiş annelerden fikir almak isterim
yigitinannesiiiii teachering06 bence gayet iyi biz 32. Haftada 1650 gr 39 cm iz bebişte 30-31 haftayla uyumlu
Ebruka02 Hafta 1.400 gr Hafta 1600gr Hafta 1900gr +5 2300gr Kaydettiğim kiloları baksana ne kadar hızlı almış 30. Haftadan sonra resmen ayda 1 kilo alıyor o yüzden takma kafana🥰
Gulsumyaman 29+0 da gittim en son 1400 gram 39 cm di haftasıyla uyumlu iyi demisti doktor herseyine kiloda makinaye bağlı olarak ölçümlerde farklılıklar olabiliyor az veya cok çıkabiliyor ve asıl bu haftalardan sonra kilo alımı hızlanıyor zaten hic dert etmeyi gayet iyi herseyi 😊