Hanımlar ikinci gebeliğim ama çok panik oldum dün sümüksü bi kan geldi 36+5 im ilk bebegmde 36 da dogdu ama onda cok acık pembe bulaşmıstı doktora gttık catı muanesınde kıpkırmızı kan geldi gece yats yapıldı sabaha normal dogrdumdu. Şimdi bunda kan oldugu halde catı muanemde kan faln gelmedı aclmada yoktu ntsde sancm da ckmadı eve yolladı dün geldk geceyı atlattm hafıf akntım gelmeye devam etti gece boyunca kahvemsı bulatı böle adet olacakmsm gbi bugun aksam üstüne dogru anca anca azaldı ne zaman dogum olur sizce basına böle bsy gelen varmı ? İlknde sabaha dogrdmgm suyum sancım başladgı ıcın bunda ilk kez bekliyoruz sancm falan da yok ciger gelıstrıcı ıgnelerımıde yaptılar