Burcu1101 Yaklaşık 1 haftadır sarı renkte akıntı var kaşıntı koku falan yok ağızdan progestan kullanıyorum ondan olabilir mi?
SaruMerve Burcu1101 benimde akıntım olurdu hamilelikten önce ama şuan tam senin tarif ettiğin gibi hamilelikte daha çok oluyor diye biliyorum
Happypregnant Burcu1101 kaşıntı koku renkte koyulaşma (yeşil yada kahve) yoksa gayet normal. Bebek yerleşmeye çalıştıkça hamilelikte doğal bir durum akıntı. 37. Haftamdayım daha da arttı ama sorun teşkil etmiyor rahat olun.
Fatovebebegi Burcu1101 benim de bu hAfta başladı sarı yoğun bi akıntı kaşıntı yok koku felan yok sadece akıntı perşembe randevum var sorucam
Burcu1101 Happypregnant düşük tehlikemiz var ondan endişelendim biraz kızımda da nasıldı hiç hatırlamıyorum doğrusu
Ayselinaaa Benim hamile oldugum gunden beri akintim basladi sariya yakin, beyaz gibi ama o normal.dogurduktan sonra geciyor merak etme.yeterki kan ve ya kahverengi olmasin
SaruMerve Burcu1101 şuan benimde sarı renkli çok fazla akıntım oluyo koku yok ama kaşıntı başa bela 🤦🏼♀️
Happypregnant Burcu1101 renk koyulaşması zehirlenmeye kadar gidiyor ama düşük tehlikesi biraz farklı ki kanamanız da yoksa sadece sarı beyaz renk akıntı normal
Happypregnant SaruMerve SaruMerve kaşıntı varsa dr a danışmalısınız çünkü mantar hamilelikte çok sık rastlanıyor hatta ben hayatımda ilk kez hamilelikte yaşadım mantarı ki hamile olduğumu bile bilmiyordum 🙈
Burcu1101 Fatovebebegi banada yazar mısınız ne dedi doktor benim randevum 7 eylülde bulunduğum yerde kadın doğum doktoru bile yok
BabyMinor Bende de aynı durum var inşallah muayene gittigimde söylüycem donaxly diye bir fitil kullandım kullanmaz olaydim hem gecirmedi hem de akintilarim çoğaldı bu hamileliğim de ilk kez böyle foşur foşur akıntım oluyor anlamıyorum
SaruMerve Happypregnant benim oldum olası hep vardı kaşıntı bunun İçin tedaviye gittidiğimde öğrendim hamile olduğumu doktor şuan ilaç veremiyececeğini söledi sirkeyle silmemi veya baticon uygulama mı söledi cidden çok kötü ama hamilelikte dahada arttı kaşıntı 🤦🏼♀️