Nişan genelde pembe veya kahve olduğu için akıntıdan farkı anlaşılıyor ama, bende renksiz bir şey var akıntı olmadığını düşünüyorum farklı bişey çünkü ama mukus gibi değil de jöle gibi jel gibi bişey bu nişan mı ama çok az belki gerisi zamanla gelecektir haftam 36+2
Bu arada sancılarım da var