JeyranAhadova ben daha önce rahim ameliyatı olduğum için sezeryan oldum sizin gibi benim de korkularım vardı herkes çok korkutuyordu ama kesinlikle korkulacak bişey Yok yalancı sancılar bile çok korkunçtu iyi ki sezeryan olmuşum istediklerinizi sorabilirsiniz